BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday 18 October 2012

Anugerah Terindah

Alhamdullilah...setiap dugaan ada hikmahnya. aku bersyukur kpd Allah S.W.T kerana mengurniakan anugerah  terindah ini kepada kami suami isteri...wah...tersusun ayat.hihihi

YES....i'm pregnant again. begitu cpt rezki yang diberi setelah kehilangan rezki yg pertama.wlu apa pon kami sentiasa bersyukur.

mungkin berkat Ramadhan kali ni, kami dikurniakan anugerah terindah ini. Kisahnya.....................
aku perasan period aku x dtg2 tp aku just ignore je.raya sakan.xmau pk sgt.dalam hati mebi lps gugur period x menentu kot.tp ms blk kg makcik aku siap ckp aku cm peknen je....tp biar la wlupon hati ni melonjak2 nk check.

blk KL my cinta hati ckp nk msk hutan kt Tmn Negara 3/4 hari. Terus hati x sedap.ms dia ckp tu kami tgh dinner kt Giant.terus aku ckp period aku x jln.nk g Guardian la nk test.klu -ve aku izinkan dia pegi tp klu +ve sila la berhutan di rumah.hihihi

bgn je pg terus aku check pakai peknen test.berdebar....tngu lama baru nk kuar double line.
terus lompat g kt my asben dgn muka penuh senyuman....taraaaaaaaaaaaa.....+ve. hepi sgt tp risau pon ada sb tkt x sure.trs esknya buat appointment doctor.

Itu lah rezki namanya...bl doc scan mmg dh ada si kecil ku.tp ms tu br 4weeks. doc ckp klu bolh jgn bgtau fmly dlu.tngu smpai nmpk heartbeat br bgtau.doc risau fmly akn bg hrpn yg tinggi lg.Doc ckp dtg 2mngu lg...

berdebar2 menanti 2mngu...rs cm 2bln...
aku diuji lg...dgn kesibukan g open house bagai..mebi penat.aku bleeding again.ms tu x smpai 2mngu pon lg.trs col doc nk g jumpe.ms kt umh aku baring je...aku igt lg pesanan kwn yg pengalaman..katanya klu bleeding baring je.jgn gerak.ms tu hanya Allah yg tahu ape aku rs.menangis ni usah ckp la. laki aku la pemujuk setia.dia ckp pk +ve.insyaAllah xde pe2...sampai je klinik rs cm nk pelok je doc.Doc ckp relex...mai kita scan. ms scan tu terus nmpk heartbeat si kecil....alhamdullilah.rezki ini tetap milik kami.

wah......dh pjg lebar ni.mentang2 la jarang update.skali update ambik ko...bc puas2.hihihihi.

Now aku terbayang2 lg ms g check-up semlm...my baby's now dh 12weeks.dh nmpak semua sifatnya.ms doc scan dia gerak2 kaki dia.doc ckp baby aktif n sihat.muka bulat ( ok fine...mak bapak dia mmg dua2 muka bulat), hidung mancung????? hah .....

tp serius terbayang2 lg.laki aku hepi giler semlm.asl doc tjk baby je semua ikut dia.ok fine.....

taraaaaaaa....ini la permata hati kami skg,harta kami dunia akhirat. aku sentiasa berdoa...semoga kandungan ku ini sentiasa sihat dan sempurna...:)

0 comments:

Post a Comment