BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday 1 February 2012

JaLaN-jALaN cARi PASal

allooo..

Weekend lps xde keje dgn incik asben.blk kje diddda ajk g bkt gambang.dh kul 6 ms tu.aku ckp dh lmbt tp dia kata kemas je..pdhal plan asl nk g cameron..aku pn main sambar je baju2 yg nk pakai.
lps maghrib kitorg pn gerak g bkt gmbang..dlm p'jlnan aku tnya incik asben,syg,surat nikah bwk x.kang x psl2 plak.kitorg blom wat kad nikah lg.tau je la nk wat kn blk kedah.n amik ms.so biar dlu....incik asben ckp alamak! x bwk la.haaa sudah.dia yg simpan smua tu.dia ckp xpe la klu pe2 jd col ayah la.aku ckp klu kn tgkap kita bukak fb la tjk gmbr kawin.hihihi.

kitorg sampai bkt gambang dlm kul 11pm.cr hotel murah ja sb p'jlnan yg x d rncang kan.aku ckp kt incin asben kita g kuantan je la.dlu aku penanh keja kt cni so igt skit2 la jln.
ok..now layan picture2 kami k...lyn sampai muntah.aku mls nk wat entry part2 berbagai ok...aku mmg malas nk menaip....sekian...

sarapan pg...nasi dagang yg sgt sedap!

jln2 ke TC aka telok cempedak...

cinta hati mohd azwan helmy T____T

cinta hati mazieana T______T

feel ombak rindu..hahaha

ragam hubby n wifey...:)




lepas lepak kt TC kitorg mencari bekalan utk d bw blk ke KL.nasib la aku penah stay kt Kuantan sb kje dlu(2 bulan je pon)..hihi.

lunch kt gerai kt kg pe ntah...best je.depan skit ade laut.nasi minyak n kopok leko mmg terbaek..

sedap nye mkn ye syg....best kn!

tmpt proses kopok leko...

slps membeli belah berbagai kitorg gerak blk kl dlm kul 5lbh dh. incik asben ngantok gile ms drive.aku ajk tukar xnak plak.pdhal aku pn mengantok gile..tp nk sedapkn ati kn wat2 pelawa la kan...nk ngadap fb pn dh bosa,main game pn bosa.dlm ati laki aku ni xnak bent rest ke.tgk2 sampai je kt RnR temerloh dia msk...dlm ati yey! blei tdo.hahahaha.cmtu la kitorg klu berjln klu x singgah tdo kt p'hentian x sah..penah blk kedah rekod 12jam tau...hahahahah.
itu je la citer aku n asben berjimba2....wait next entry ye....lmbt skit kot. next week aku n asben nk g hanimun...i means offical hanimun. hihi..daaaaaaaa

0 comments:

Post a Comment